اخبار > قرعه کشی مسابقه کتابخوانی سال 1397
جمعه ٢٧ مهر ١٣٩٧


  چاپ        ارسال به دوست

انجام شد؛

قرعه کشی مسابقه کتابخوانی سال 1397

مطابق با دستورالعمل برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان، همسر و فرزندان، طی مراسمی قرعه کش ، روز دوشنبه 1397/06/19 ساعت 14 در فضایی سالم انجام شد. در این مراسم علاوه بر برگزار کنندگان مسابقه نماینده مدیر محترم حوزه های عملیه، نماینده معاون محترم منابع انسانی و پشتیبانی، مدیر محترم منابع انسانی و 3 نفر از همکاران محترم به نمایندگی از کارکنان جهت نظارت بر حسن انجام قرعه کشی حضور داشتند.

همکاران محترمی که در قرعه کشی به عنوان برنده معرفی شده اند جهت دریافت هدایا با ارائه اصل شناسنامه به مدیریت منابع انسانی / بهسازی و ارتقاء مراجعه نمایند.

اسامی برندگان قرعه کشی به شرح ذبل جهت استحضار تقدیم می گردد.


٠٧:٥٨ - سه شنبه ٢٠ شهريور ١٣٩٧    /    شماره : ٤٠٢٦٠٩    /    تعداد نمایش : ٦٠٦


نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1397/07/01 11:6
0
2
سلام بنده هم به نوبه خودم از این مسابقه تشکر میکنم فقط باید با تدبیر بهتری آزمون برگزار شود
کاربر مهمان
1397/06/26 11:41
0
3
شیوه برگزری مسابقه اصلا خوب نبود یا باید به طور حضوری برگزار می شد یا به صورت آنلاین که همه سریع بع سوالات جواب دهند نه اینکه از روی همدیگر جواب سوالتت را کپی کنند. چه بسا افرادی که کپی کاری کردند برنده شدند.
کاربر مهمان
1397/06/25 15:32
2
1
متشکریم از زحمات شما
کاربر مهمان
1397/06/25 12:21
1
1
ضمن تشکر وافر از برگزارکنندگان این برنامه ی خوب به نظر بنده شرکت در این مسابقه خود جایزه است برای اهل خرد و برای جوایز مادی پیشنهاد می شود کسانی که امتیاز کامل گرفتند از انها جداگانه و لو به تقدیرنامه تشکر شود.
کاربر مهمان
1397/06/25 8:55
1
4
سلام به نظر من بی تدبیرترین و بی برنامه ترین مسابقه بود چون من و خانواده ام تمام کتاب را مطالعه کردیم به امید اینکه این مسابقه عادلانه برگزار خواهد شد ولی بع از اینکه نحوه برگزاری مسابقه اعلام شد متوجه شدم در اصل مسابقه نیست حتی مسئولین برگزاری حال نداشتند که از قبل در مورد نحوه برگزاری به همکاران جوابگو باشند بنده شخصا راضی نیستم که سرانه کتاب مرا به تعدادی از همکاران بدهند
کاربر مهمان
1397/06/25 7:34
1
1
سلام علیکم. قرعه کشی چطوری برگزار شده؟ به صورت دستی بوده ؟

سلام علیکم، قرعه کشی به صورت کاملا سیستمی و با حضور ناظرین محترم و نمایندگان کارکنان برگزار شد.


کاربر مهمان
1397/06/25 7:32
1
3
جای تعجب داره از طراح سوال و پاسخ‌هاش. خوب بود طراح هم یه دوری توی کتاب میزد
کاربر مهمان
1397/06/24 18:36
1
3
سلام، این مسابقه اصلا مسابقه نبود، باید آزمون برگزار میکردید، ایشالا سال دیگه این کارو بکنید
کاربر مهمان
1397/06/24 10:30
0
3
سلام از زحمات دوستان برگزارکننده مسابقه تشکر میکنم دو پیشنهاد دارم: 1- بهتر بود قرعه کشی طی یک مراسمی در مسجد در حضور کارمندان انجام میشد یا اینکه حداقل از هر معاونت/دفتر/مرکز یک نفر نماینده حضور میداشت 2- بهتر است با برنامه ریزی شایسته تر، هدایا در زمان کمتری در اختیار برندگان قرار گیرد موفق باشید
کاربر مهمان
1397/06/24 10:23
1
2
با سلام. یعنی منبع مالی این مسابقه بودجه ای بوده که به اسم سرانه ی کتاب به تعداد تک تک کارمندان تحویل مرکز داده شده ؟؟ ولی نتیجه شده اینکه مبلغ با برگزاری یک مسابقه فقط به تعدادی برسد؟ اگر اینچنین باشد این مبلغ برای برندگان جای شبهه دارد و من چون خودم از برندگان هستم مایل نیستم ذره ای مال حرام به خانه ببرم. لطفا هرچه سریعتر شفاف سازی کنید!

سلام علیکم، ضمن تشکر از اظهار نظر جنابعالی، اعتبار مربوط به مسابقه کتابخوانی ربطی به مورد مذکور نداشته و در ردیف امور فرهنگی مربوط به پرسنل و خانواده ها قرار می گیرد.


کاربر مهمان
1397/06/22 21:0
4
2
سلام علیکم ٬ضمن تشکر از همکاران محترم برگزارکننده مسابقه و قدردانی از زحمات شما استدعا میکنم برای بهتر برگزارشدن اینگونه برنامه های مفید وسازنده از پیشنهادات و انتقادات هم استفاده بفرمائید و خواهش میکنم مراقبت باشید انتقادات تلخ٬ گذنده و غیر منصفانه شما رو خسته و دلسرد نکنه ٬حقیر از طرف بدگویان از شما پوزش میطلبم و خسته نباشید عرض میکنم ٬دست مریزاد
کاربر مهمان
1397/06/22 10:52
4
1
سلام واقعا از شما و همکاران عزیزم تشکر میکنم از بابت برگزاری این مسابقات واقعا باعث شد مطالعه کنیم هم خودمون هم خانواده جوایزم عالی بود هرچند به ما نرسید از انتقاد بقیه هم خواهشا دلسرد نشید واقعا کار شایسته ای بود و به بهترین نحو برگزار شد خصوصا درگیر کردن استان های دیگه
کاربر مهمان
1397/06/22 7:55
1
4
سلام به نظر من مسابقه مزخرفی بود شما با اینکار ثابت کردید که در برگزاری مسابقه هیچگونه تجربه ای ندارید و حتی از تجربیات دیگران نیز استفاده نکردید اگر تعدادی از همکاران تشکر کردند بخاطر این است که جزو برندگان هستند
کاربر مهمان
1397/06/22 7:49
0
4
با سلام انتقادات زیادی به این مسابقه وارد است یکی از اشکالات این است که وقتی کسیکه همه را درست جواب داده در اصل نفر اول میباشد و نباید که بعنوان نفرات دوم و سوم بین انها قرعه کشی کرد شما بایستی از نظرات و تجربه های برگزار کنندگان مسابقات قبلی استفاده میکردید به افرادیکه همه را صحیح پاسخ میدادند جایزه مهم میدادید و به افرادیکه امتیاز کمتری گرفتند جایزه کمتری میدادید شما با اینکار ظاهرا معلوم است کسانیکه امتیاز 95 هم گرفته اند در قرعه کشی شرکت ندادید
کاربر مهمان
1397/06/21 19:17
1
2
سلام باتقدیر و تشکر ازعوامل برگزاری مسابقه کتابخوانی. من معتقدهستم برگزاری چگین مسابقاتی خیلی مفیدمی باشدفقط می توانیدمبلغ جایزه را کم کنیدوبه اف ادبیشتری جایزه بدهیدمخصوصابرای فرزندان که خیلی امیدواربه برنده شدن خودشان بودند.
کاربر مهمان
1397/06/21 13:9
4
0
باسمه تعالی. از زحمات تمام عزیزانی که برای برگزاری این مسابقه تلاش نمودند قدردانی و تشکر می نماییم چرا که باعث شدند خانواده ها و خود همکاران هر چند برای گرفتن جایزه تورقی در این کتابهای شریف بزنند.
کاربر مهمان
1397/06/21 12:52
0
4
مسابقه ای که فقط برای خودشان منفعت داشته وافرادی متصدی این امور بودند که جواب ارباب رجوع راهنوزیادنگرفته اندچگونه پاسخ بدهند.
کاربر مهمان
1397/06/21 9:19
0
6
سلام علیکم و رحمه الله. اون همکارمون درست میگویند اتفاقا، قمار دقیقا جائی رخ میدهد که همگی یک پولی را بگذارند وسط قرعه بیندازند و چند نفر تمام پول بقیه را بردارند. سرانه ی کتابی که به حساب تک تک کارمندان باید واریز بشود و از حقوق تک تک ما بوده است ، به تعداد کل کارکنان این بودجه واریز شده را میگذارید وسط و قرعه کشی میکنید که چه کسانی بردارند!!! به شخصه ریالی از این حقم را راضی نیستم و پول این جوایز جای اشکال دارد. فتامل!
کاربر مهمان
1397/06/21 7:13
4
0
عرض ادب و سلام . ممنون از زحماتتون . همینکه شوری برای مطالعه ایجاد شد خوب بود . شما از حرف های چند نفر ناراحت نشید . کارتان با ارزش بود و مفید . ممنون . بنده هم برنده نشده ام که فکر کنند چون اسمم.در اومده این حرف رو می زنم. دستتون درد نکنه
کاربر مهمان
1397/06/21 0:55
0
1
ما که اسممون در نیامد ولی ماندم این .... دیگه چطور برنده شده؟؟؟؟؟
پاسخ ها
کاربر مهمان
1397/06/31 13:18
!!!!!!!!!!!!?????????

کاربر مهمان
1397/06/20 17:10
4
0
ممنون از برگزاری این مسابقات همینکه باعث شدید با خانواده به صورت مشترک مشغول مطالعه شویم متشکرم
کاربر مهمان
1397/06/20 15:7
1
4
با سلام. ای کاش از اول اعلام کرده بودید نحوه ی برگزاری مسابقه به چه شکل هست، پسر ما کتاب را از روز اول دقیق مطالعه کرد و بسیار امیدداشت، کنکوری خوند دقیقق، بعد که شنید نحوه برگزاری به این شکل هست خیلی ناراحت شد . الانم بفهمه قبول نشده ... فکر کنم دیگه هیچوقت هیچ مسابقه کتابخوانی رو شرکت نکنه!!
کاربر مهمان
1397/06/20 14:51
0
4
با سلام و ضمن خدا قوت، مسابقه به این روش آن هم برای خانواده ها، اعتبار مرکز مدیریت و کارکنان حوزوی که روحانی هستند نزدخانواده زیر سوال برد، فکر می کنند همه کارهای مرکز و روحانیون به این شکل است، لطفا کمی دقت کنید و از کارشناسان برای انجام چنین کارهایی مشاوره بگیرید، بنده برای حفظ اعتماد خانواده، مبلغی به همسر و فرزندم هدیه میکنم و میگم این مبلغ برای تقدیر از شما که درمسابقه شرکت کرده اید، لطفا شما هم این کار را انجام دهید، ضمنا مراکزی که خارج از ساختمان دارالولایه هستند نیز در مسابقات شرکت کرده بودن اسمی از اونها نیست، واقعا در قرعه کشی هیچ ابهامی نیست!!!!!!
کاربر مهمان
1397/06/20 14:4
3
0
با سلام به همه همکاران تشگر از برگزار کنندگان تشکر از شرکت کنندگان بسیار کتابهای خوبی بودند ممنون هستیم در ضمن من برنده هم نشدم
کاربر مهمان
1397/06/20 12:57
0
3
برگزاري مسابقه خوب بود كتاب ها هم خوب بود ولي در مرحله آزمون بايد سخت تر گرفته مي شد مثلا آزمون در سايت برگزار مي شد و هركس وقت محدودي براي پاسخگويي داشت تا انصاف رعايت بشه و همه از روي هم پاسخنامه ها را پر نكنند البته ايراداتي به بعضي سوالها نيز بود در كتاب آزادي بندگي، هنر رضايت از زندگي و هر آيه يك قصه
کاربر مهمان
1397/06/20 11:55
2
2
خيلي بدبود و شك ندارم درقرعه كشي تقلب شده
کاربر مهمان
1397/06/20 11:41
1
2
با سلام جواب بعضی از سوالات غلط هست بطور خاص سوال 1 و سوال 9 اگر امکان ارسال تصویر وجود داشت جواب رو بصورت عکس میفرستادم حد اقل چیزی که مشخصه اینه که نباید موضوعی رو که در چند جای مختلف کتاب بهش پرداخته شده و چند جواب مشابه بهش داده شده رو بعنوان سوال تستی مطرح کنید (مشخصه که طراح سوالات خودشون کتاب رو کامل نخوندن)
کاربر مهمان
1397/06/20 11:33
3
0
از اینکه باعث تشویق به کتاب خوانی شده اید ممنونم خیلی به حواشی توجه نکنید ،به همه هم جایزه بدهید باز بعضی ناراحت هستند
کاربر مهمان
1397/06/20 11:2
4
0
باسلام خدمت برادری که گفتن این مسابقه شبیه قمار بازی بود عرض میکنم که نباید اینجوری مطلق گویی بکنن و رعایت احترام افراد رو داشته باشن. بنده خودم جزء برندگان هستم و توی خونه مطالعه کردم و جواب سوألهارو دادم. پس در فرمایشات خودتون دقت لازم رو داشته باشید.
پاسخ ها
کاربر مهمان
1397/06/24 7:41
با سلام. دوست گرامی فکر کنم برداشت شما نادرست باشه چون یه عده به هر حال به صورت سالم در این مسابقه شرکت کردند. اما نفس مسابقه اشکال داشت. اینکه سرانه کتابخوانی کارمندان به صورت شانسی به چند نفر داده بشه حالا در بین اینها هم کسانی هستند که نه لای کتابو باز کردن نه حتی سوالها رو دیدن!!!

کاربر مهمان
1397/06/20 10:50
2
1
با سلام و عرض ادب از برگزاری اینچنین برنامه هایی مخصوصا برای خانواده ها و ما که از قم دور هستیم سپاسگزاری میکنم
کاربر مهمان
1397/06/20 10:37
4
9
سلام علیکم به نظر من هم یکی از مزخرف ترین مسابقات مرکز بود . کسایی ک واقعا مطالعه کرده بودن حقشون ضایع شد و عده ای ک هیچ گونه مطالعه ای نداشتن از روی دیگران نوشتن و برنده شدن جوایز نوش جونشون - همیشه پرچم اینطور آدما بالاس
پاسخ ها
کاربر مهمان
1397/06/20 11:4
برادر عزیز انتقاد خوبه ولی همراه با نظر. بنده هم قبول دارم که این روش مسابقه ایده آل نیست چون باید مسابقه در شرایط یکسان و عادلانه باشه خیلی از همکارا سواد کمی دارند و اصلا این کتاب شهید مطهری مناسب مسابقه نبوده چون سخنرانی بوده که به صورت نوشته در آوردند و اصلا ابتدا و انتهای مباحث و نتیجه آن خیلی واضح نیست. و همین طور بعضی کتب دیگر که مناسب مسابقه نبودند. ولی اصل این کار خوبه بالاخره هر چند ممکنه بعضی از روی جواب های همدیگه نگاه کنند ولی خودش نوعی آموزش و یاد گیری هست.
کاربر مهمان
1397/06/20 12:32
من از شرکت کنندگان بودم و جایزه هم نبردم و اسم در نیومده اما فکر می کنی اینطور کلی صحبت کردن و زیر سوال بردن همه ی مسابقه کار درستیه؟ بعد اینکه کسی مطالعه بکنه و از روی دست کسی کپی نکنه به تقید و وجدان خودمون بستگی داره و مسئولی در این زمینه چکار باید می کردن؟ کمی در قضاوت ها رعایت انصاف رو بکنیم

کاربر مهمان
1397/06/20 10:20
6
8
مزخرف ترین مسابقه کتابخانی بود که تا حالا دیده بودم شبیه یه مسابقه قمار بازی بود. اکثراً از روی دست هم پر می کردن و بعدم شانسی (البته اگه شانسی بوده باشه!) برنده شدن. متاسفم
پاسخ ها
کاربر مهمان
1397/06/20 10:39
برادر گرامی یا معنای قمار رو نمیدونی چیه یا ... و ثانیا هدف این بود که همکارانی که سال تا سال لای کتاب رو باز نمیکنند حد اقل اینجوری تشویق بشن و بعضی مطالب رو یاد بگیرن هر چند از روی کتاب. ثالثا این که از روی جواب همدیگه علامت بزنن این برمیگرده به تعهد هر کسی ، دیگه خودش میدونه با خدای خودش بالاخره اینجور آدما همه جا هستند.
کاربر مهمان
1397/06/22 9:57
قطعا اگر مراجعه به کتب می کردید این کلمه بکار نمی بردید مخصوصا کتاب انتخاب شده برای کارمندان بسیار پر محتوا و علمی در عین حال همه فهم بود ،در ضمن خوبه انسان در همه حال مخصوصا اگر قصد ارشاد هم دارد ادب صحبت و حسن کلام رعایت فرمایید.با تشکر

کاربر مهمان